-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Maxi-Cosi
Maxi-Cosi Coral 360 inkl. FamilyFix 360 (kortsiktigt)
Från 499 krPris per enhet /Ej tillgänglig -
Chicco
Chicco Ohlalà Twin Double Twin Barnvagn (kortsiktigt)
Från 499 krPris per enhet /Ej tillgänglig -
-
Vanliga Frågor
Var hämtar jag upp och lämnar tillbaka mina hyrda produkter?
Var hämtar jag upp och lämnar tillbaka mina hyrda produkter?
Du hämtar och lämnar dina hyrda produkter hos Smarte Carte – Airshells partner på Arlanda. Du hittar dem i Terminal 5, våning 1, vid bagageförvaringen.
När kan jag hämta och lämna mina hyrprodukter?
När kan jag hämta och lämna mina hyrprodukter?
Du kan hämta och lämna produkterna mellan kl. 07.00-21.00 måndag till fredag, och kl. 07.00-17.00 på lördagar och söndagar. Har du ett tidigare flyg? Då kan du beställa en tidigare upphämtning eller inlämning. När du står vid Smarte Cartes disk ringer du (+46) 070-9559550, så kommer deras personal inom 15 minuter och hjälper dig.
Vad är Airshells?
Vad är Airshells?
Airshells är specialdesignade skyddsväskor för barnvagnar, bilbarnstolar, cyklar med mera. De är framtagna av experter, testade och godkända av flygbolag för att ge ett tryggt och säkert skydd under hela flygresan.
Kan jag resa utomlands med produkten jag hyr från Parently?
Kan jag resa utomlands med produkten jag hyr från Parently?
Ja, det är absolut inga problem. Vi ber dig dock att använda de produkternas rekommenderade transportväskor, eftersom hanteringen på flygplatser ibland kan vara ganska hårdhänt.
Vad händer om produkten skadas under hyresperioden?
Vad händer om produkten skadas under hyresperioden?
Vi på Parently är alltid måna om att ge förstklassig service och support. Om produkten som du hyrt skadas på grund av normalt slitage, reparerar eller byter vi ut den kostnadsfritt. Om skadan beror på felaktigt användande, kan vi fortfarande hjälpa till med reparationer, men i sådana fall kan vi behöva ta ut en avgift för reparation och reservdelar.
Hur kontaktar jag er om jag har fler frågor eller det uppstår problem?
Hur kontaktar jag er om jag har fler frågor eller det uppstår problem?
Du kan enkelt kontakta teamet hos Parently på Facebook, Instagram eller via e-post hej@parently.se.