We ship everywhere in Sweden!

10% discount with your subscription!

Contact Us

We are here to help you!

Feel free to contact us at hej@parently.se, send a chat or write a message below. See ya!

Sincerely, Team Parently

Vanliga Frågor

Att hyra "Pre-Loved"

Varje "Pre-Loved" produkt inspekteras noggrant och uppfyller höga säkerhetsstandarder. Vi ser till att de är fullt funktionella, noggrant rengjorda och har några karaktärsförstärkande repor. Att välja "Pre-Loved" minskar avfallsmängden och bidrar till en miljövänlig livsstil. Det är lika bra som nytt - bara bättre, med en nöjdhetsgaranti. Läs mer här.

Leverans & hämtning

Snabb leverans över hela Sverige på 5-7 arbetsdagar, 3-dagars upphämtning i Stockholm. Du kan välja leveransdatum upp till fyra månader i förväg. Leveransdatumet kan väljas under betalningsprocessen. Hämta gratis från vårt lager eller välj leverans och retur via ett DHL-serviceställe för 90 SEK per beställning.

Prenumeration

Prenumerationen börjar på det leverans-/taggningsdatum du väljer, med tydlig månadsprissättning. Första månadens avgift dras vid beställning, och följande avgifter dras månadsvis från och med andra månaden efter leverans-/taggningsdatumet. Hantera enkelt din prenumeration online.

Skador, slitage & reparation

Mindre slitage? Inga problem. För större skador erbjuder vi support och reservdelar utan kostnad. Varje produkt renoveras noggrant för att säkerställa högsta kvalitet för nästa familj.

Returer & att byta produkt

För retur eller byte, använd ditt kundkonto eller kontakta hej@parently.se för en enkel process. För byten tillkommer en avgift på 249 kr, vilket gör det enkelt att alltid ha rätt produkt.