
Kära användare,
Först och främst vill vi tacka er för att ni har varit en del av vår resa som kunder hos oss. Det har varit en ära att få vara er partner och bidra till att göra era liv som föräldrar lite enklare och mer hållbara.
Det är med tungt hjärta och stor sorg som vi meddelar att vi har varit tvungna att fatta beslutet att avsluta vår verksamhet. Tyvärr har vi inte kunnat upprätthålla en hållbar och stabil ekonomisk grund, vilket har lett till att vi tvingas gå i konkurs. Detta är oerhört sorgligt för oss, men vi vill framför allt uttrycka vår tacksamhet gentemot er som har stöttat oss och valt vår tjänst.
Vi vill passa på att uttrycka vår djupa tacksamhet gentemot er alla. Ni har valt att engagera er i en enklare och mer hållbar lösning för att möta era barns behov, och ert förtroende för oss har varit ovärderligt. Det är era val och era handlingar som har gjort det möjligt för oss att driva denna verksamhet i tre år och bidra till en mer hållbar konsumtion och en cirkulär handel.
Vi är ledsna över att denna resa nu har nått sitt slut. Vi kommer alltid att minnas den tid vi har tillbringat ihop och den positiva förändring vi har strävat efter att åstadkomma tillsammans. Vi kommer att sakna er som kunder och det förtroende ni har visat oss.
Om ni har några frågor eller behöver ytterligare information är ni välkomna att kontakta Marcus Skjutare på Lindskog Malmström Advokatbyrå (parentlyabikonkurs@lmlaw.se).
Vi kommer att finnas här för att stödja er så gott vi kan under denna övergångsperiod.
Tack än en gång för er lojalitet, er support och ert förtroende. Det har varit en ära att få vara en del av er resa.
Med vänliga hälsningar,
Hela Team Parently genom David Knutsson, Grundare, VD & Styrelseordförande
Konkursförvaltningen arbetar för närvarande intensivt för att kunna presentera en lösning som är så bra som möjligt för dig som kund och har för avsikt att kontakta dig igen inom kort och då presentera ett erbjudande. Under tiden fortlöper din prenumeration och betalningar ska ske som vanligt.
Titti on Aug 23, 2023
Som Emma och Karolina har kommentat.
Hur får man tag på er?? Jag har exakt samma problem.
Har skickat massa mail och försökt kontakta er men har inte fått något svar??
Karolina on Aug 16, 2023
Hej, det har dragits pengar från mitt konto av en produkt som jag redan betalat och som jag inte längre använder. Försökt få tag på er på alla möjliga sätt men verkar vara omöjligt. Det kommer fortsätta dras pengar från mitt konto då det inte går att säga upp abonnemanget på er hemsida. Vilket inte är OK!!!
Skärpning!
Emma on Aug 13, 2023
Hur får man tag på er?! Har försökt två månader nu, har fått 5 st fakturor på en produkt som jag inte har längre. Ni har mottagit den och bekräftat att faktureringen skall upphöra via chatten. Hur får jag tag på er? Behöver reda ut detta.
Alexandra on Aug 01, 2023
Neeeej vad tråkigt. Älskar era produkter och erat koncept!!!!